Loading…

Klachten & retourneren

 

Wij doen ons uiterste best om de door u bestelde producten tijdig en in correcte staat aan u te leveren. Gaat er ondanks onze inspanningen toch iets mis laat het ons dan weten.

 

Klantenservice

Mocht u vragen of opmerkingen hebben over uw order, bijvoorbeeld een beschadigd of verkeerd geleverd product, neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch via 055-5212497 (tijdens openingsuren van de winkel). We helpen u dan graag om een passende oplossing te vinden.

 

Retourneren, herroeppingsrecht.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar TheFreeFromShop zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de TheFreeFromShop geretourneerd worden.

Uitzondering herroeppingsrecht:

Vanwege hun aard zijn verse producten en diepvriesproducten uitgesloten van het herroeppingsrecht. Zie ook artikel 8 van de algemene voorwaarden.

 

Schriftelijke klacht

Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u schriftelijk een klacht indienen. Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en bestelnummer naar:

TheFreeFromShop
Soerenseweg 22
7314CD Apeldoorn.

Zodra wij uw klacht hebben ontvangen zullen wij u hierover berichten. Onze definitieve reactie op uw klacht ontvangt u uiterlijk binnen 7 werkdagen na het moment van ontvangst.

Geschillencommissie

Wij streven ernaar om samen met u tot een passende oplossing van het geschil te komen. Mocht dat onverhoopt niet lukken dan kunt u zich met uw klacht wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden dan heeft u de mogelijkheid om uw klacht door de Stichting GeschilOnline te laten behandelen. De uitspraak is bindend, en zowel u als TheFreeFromShop stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn voor u kosten verbonden.

 

De waardering van www.thefreefromshop.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.4/10 gebaseerd op 2526 reviews.